Selasa, 05 Juli 2011

kim hyun joong, "alasan kenapa tidak bisa menjadi bae yon jun kedua @ 'StarQ10′.


9 Juli mendatang, siaran yang dijadwalkan akan disiarkan di ‘SBS E!TV StarQ10′dengan ‘Kim HyunJoong comeback as a man from a pretty boy Special’(kim hyun joong comeback sebagai seorang Pria dari seorang laki-laki cantik yang spesial), akan ada sesi untuk topik tentang perbandingan antara Kim Hyun Joong & Bae Yongjoon.

Kim Hyun Joong dikenal sebagai 'nomor 2 Yonsama' di Jepang untuk penampilan mirip mereka, karena ini, dia keliru diidentifikasi sebagai Bae Yongjoon oleh penggemar internasional karena kemiripan mereka, ini akan menjadi topik diskusi dalam program-program hiburan.

Dalam 'StarQ10', tim produser telah mencari ahli bedah plastik untuk mengetahui kemiripan penampilan dua orang itu.

Selain itu, juga akan ada cerita terungkap oleh Kim Hyun Joong tentang kepribadian lugas yang kontras dengan kepribadian misterius Bae YongJoon itu.

Di sisi lain, episode ini 'Kim Hyun Joong special' akan disiarkan di SBS E!TV pada 9 Juli mendatang.

ENGLISH TRANSLATE:

StarQ10′ Kim HyunJoong, The Reason Cannot Become The 2nd Bae Yongjoon? [05.07.11]



This upcoming 9th of July the scheduled broadcast in the cable channel ‘SBS E!TV StarQ10′ featuring ‘Kim HyunJoong comeback as a man from a pretty boy Special’, there’ll be a session for the topic about the comparison between Kim HyunJoong & Bae Yongjoon.

Kim HyunJoong was known as the ’2nd Yonsama’ in Japan for their lookalikes appearance, because of this, he was mistakenly identified as Bae Yongjoon by international fans due to their similar resemblance, this will become the topic of discussion in the entertainment programmes.

In ‘StarQ10′, the producer team have searched for plastic surgeons to find out the two person’s appearance lookalikes.

Additionally, there will also be stories revealed by Kim HyunJoong about his straightforward personality in contrast with Bae YongJoon’s mysterious personality.

On the other hand, this episode of ‘Kim HyunJoong Special’ will be broadcasted on SBS E!TV this upcoming 9th of July.


Source: Nate +Obsessss501@blog
English translation by: Stephanie (@5StarsAs1/ 東方5AS1)
indo trans: rtss501.blogspot.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar