Senin, 16 Agustus 2010

Smile Project pak RT dan bae yong jun






Setelah Bae Yong jun yang akan berpartisipasi dalam program amal DATV's 'Smile proyek', Kim HyunJoong telah memutuskan untuk bergabung juga. Ini 'proyek Smile' adalah proyek yang bertujuan untuk mengisi kehidupan sehari-hari anak-anak dengan senyum yang indah. Anak-anak Itu adalah mereka yang bertanggung jawab atas Asia besok. Proyek ini akan bertujuan untuk membantu meminjamkan tangan dan memberikan hadiah senyum kepada anak-anak yang kurang beruntung tanpa memandang negara di berbagai daerah asia seperti Kamboja dan Filipina, dll

Sejak Bae YongJoon diputuskan untuk berpartisipasi, Kim HyunJoong yang baru-baru ini ditandatangani pada Keyeast juga akan bergabung dalam pada tanggal 14 Desember di Tokyo Dome Jepang untuk seri 1 'proyek Smile' - 'Message! to Asia! '. Ini akan menjadi kedua kalinya mereka berdiri di atas panggung bersama-sama sejak HyunJoong resmi perekrutan ke perusahaan.

Sepanjang waktu ini, Bae YongJoon telah secara konsisten melakukan kegiatan donasi di Korea dan tentu saja Asia. Dia telah melakukan berbagai sumbangan seperti puing Tsunami, serta untuk insiden tumpahan minyak di Taean dll, dan juga berpartisipasi dalam kampanye sumbangan. -Beberapa informasi lain tentang kegiatan donasi ommitted-

Juga, kita datang untuk tahu tentang berbagai metode di mana Kim HyunJoong ambil bagian dalam amal. Mulai sejak awal Juni, ia telah berpartisipasi dalam konser amal Filipina, yang kemudian dana yang dihimpun dari konser ini akan disumbangkan kepada ibu tunggal dan untuk membangun rumah, bukan hanya itu tetapi sejak SS501 Day mereka, mereka sudah aktif di beberapa sumbangan kegiatan dan kampanye seperti photoshot dan konser amal dll Selain itu, anggota fanclub HyunJoong itu juga telah adventing sumbangan budaya baru positif oleh sumbangan ke needys dengan nama HyunJoong's.

Seorang petugas terkait mengatakan, "Mereka berdua (HyunJoong, BYJ) yang umumnya memiliki kepentingan besar atas berbagi cinta datang bersama kali ini untuk acara ini. Keduanya langsung setuju tanpa ragu-ragu untuk bergabung dalam proyek jangka panjang yang bermakna akan membawa tersenyum sekali lagi kepada anak-anak dihadapkan dengan situasi sulit / dalam kesulitan. Juga melalui event kali ini, mereka bertujuan untuk melihat lebih banyak tersebar di seluruh senyuman wajah anak-anak ".

Acara ini proyek "Smile S.1 - message to Asia!" akan diselenggarakan pada tanggal 14 Desember di Tokyo Dome, dan bukan hanya meliputi Bae YongJun dan Kim HyunJoong tetapi juga penyanyi populer Jepang dan Taiwan aktor Gackt Vanness Wu, asia dll seperti bintang.



Message?【MESSAGE! TO ASIA】

Date of event: DECEMBER 14, 2010 (Tuesday)
Time: 3pm (entry) / 6pm (event begin) [scheduled]
Appearance: Bae YongJoon/GACKT/KimHyunJoong (confirmed) /others
Where: TOKYO Dome
Organization: DATV
Entry participation: 8,400yen (donated to charity)

This [MESSAGE! TO ASIA--SMILE PROJECT] is a large-scaled charity event congregating asian representative stars from Japan, Korea, Taiwan etc to deliver their love messages for charity.

DATV will broadcast this on 2011 January 10 (Monday).



ENGLISH TRANSLATE:


After Bae Yongjun who will be participating in DATV's charity programme 'Smile project', Kim HyunJoong has been decided to join in as well. This 'Smile project' is a project that aims to fill the daily lives of children with any beautiful smile. These children are those who are responsible for the tomorrow of Asia. This project will aim to lend helping hand and present a gift of smile to the disadvantaged children regardless of country in various asia regions such as Cambodia and Philipines, etc.

Since Bae YongJoon was decided to participate, Kim HyunJoong who recently signed on to Keyeast will also be joining in on December 14 at Japan Tokyo Dome for this 1st series of 'Smile project' - 'Message! to Asia'. This will be both of their first time standing on stage together ever since HyunJoong's official recruitment into company.

Throughout this time, Bae YongJoon has been consistently carrying out donation activities in Korea and of course Asia too. He has been doing various donations such as debris for Tsunami, as well as for the oil spill incident in Taean etc, and also participated in donation campaigns. -some other information about donation activities ommitted-

Also, we have come to know about various methods through which Kim HyunJoong took part in charity. Beginning since early June, he had participated in a Philipines charity concert, after which the funds raised from this concert would be donated to single mothers and for building of homes, not only that but since their SS501 days, they have already been active in several donation activities and campaigns like pictorial shooting and charity concerts etc. In addition, HyunJoong's fanclub members have also been adventing new donation culture positively by donating to the needys under HyunJoong's name.

A related personnel has said, "Both of them (Hyunjoong,BYJ) who generally has great interest over love sharing have come together this time for this event. Both of them agreed at once without hesitations to join in this meaningful long-term project which would bring about smiles once more to children faced with tough situations/in adversity. Also through this time's event, they aim to see more smiles spread across the faces of more children".

This event "Smile project S.1 -- Message! to Asia" will be held on December 14 at Tokyo Dome, and it not just includes Bae YongJun and Kim HyunJoong but also Japanese popular singer GACKT and Taiwan actor Vanness Wu, etc such asia stars.


credit:출처_http://www.newsen.com/news_view.php?uid=201008161202541001, engtrans: ode, indotras: rtss501.blogspot.com

1 komentar: