Kamis, 25 November 2010

diary pak Jung min ... "I'm Jung Min ~^^"


I'm Jung Min ~^^ 2010.11.25 12:22:23

Hai. Aku jung min
Aku pikir semua orang pasti terkejut.

Aku lagi di jepang saat mendengar berita itu dan
segera kemabali dari jepngan kemaren...

Aku sangat terkejut ketika aku mendengar berita itu and dan sekarang mencoba untuk menguatkan diri bersama
Sungguh disayangkan namun album ini dan fanmeeting harus ditunda sebentar ...

ini sungguh menyakitkan hati / perasaanku

tidak mungkin bertemu semuanya dan...
lagi, dengan situasi negara kami sekarang...

Semuanya! mari berdoa bersama semoga semua ini tak akan terjadi lagi...!
Aku turut berduka cita

selai itu, album and fanmeeting...pikir sebagai waktu untuk persiapan lebih..!!
Mohon menunggu sedikit lagi.

untuk semuanya yang jauh dari luar kota atau dari korea aku sunguh berterima kasih dan maaf.
Inilah jungmin ^^




ENGLISH TRANSLATE:


I'm Jung Min ~^^ 2010.11.25 12:22:23

Hi. I'm Jung Min.
I think everyone was really shocked.

I was in Japan when I heard the news and
Quickly returned from Japan yesterday...

I was really shocked when I heard the news that I panicked and now able to gather myself together..
Really unfortunate but this album and fanmeeting must be postponed for a bit...

It really hurts my heart/feeling.

Not able to meet everyone and...
Again, now our country's situation is....

Everyone! Please pray together that this kind of thing will not happen again...!
My condolences for the deceased...

Also, album and fanmeeting...think of it as more time to prepare well..!!
Please wait a little bit longer.
For everyone that came far from abroad and from inside Korea, I'm thankful and sorry.
It has been Jung Min. ^^!

Credits : http://www.parkjungmin.net/18257
Korean to English translation : shirbogurl / liezle.blogspot.com
Indo trans: rtss501.blogspot.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar