Minggu, 24 Oktober 2010

Park jung min Upcoming Photobook + DVD







Park Jung Min 1st Photobook (dengan DVD) akan dirilis!

Kami telah membuat semua orang menunggu.
solo photobook pertama Jung Min diputuskan akan dirilis.

Untuk lebih jelasnya, itu akan dirilis pada bulan November seperti yang sedang dipersiapkan sekarang.

kegiatan Solo dimulai, photobook pertama.
Akan ada banyak konten.

Harap mengantisipasi yo!

Penjualan dijadwalkan: Mid Decemeber 2010
Isu perusahaan: YAMAHA Musik
Akan ada 2 versi, versi terbatas dan normal.

Tentang photobook, kami telah mendengar komentar dari JungMin!




ENGLISH TRANSLATE:
Park Jung Min’s 1st Photobook (with DVD) will be released!

We have keep everyone’s waiting.
Jung Min’s first solo photobook is decided to be released.

For more details, it will be released in November as its currently being prepared now.

Solo activities started, first photobook.
There will be a rich content.

Please anticipate yo!

Sales scheduled: Mid Decemeber 2010
Issue company: YAMAHA Music
There will be 2 version, limited and normal version.

About the photobook, we have heard comments from Jungmin!

Credits: PJM Japan FC + Chinese translation: 默默@HYSTW + Reposted @ PJMIFC + English translation: rainaftershine.wordpress.com+Indo trans: rtss501.blogspot.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar